Click on the slide!

COCONUT OIL ORGANIC

NATURE'S WAY (NW5673) Η καρύδα είναι σημαντική πηγή αντιοξειδωτικών στοιχείων , βιταμινών και μετάλλων...

MORE
Frontpage Slideshow (version 2.0.0) - Copyright © 2006-2008 by JoomlaWorks
top10-button-hover
top10-button-hover
top10-button-hover

ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αν ενδιαφέρεστε για το προϊόν:

Τα πεδία με αστερίσκο είναι υποχρεωτικά
Ονοματεπώνυμο * :
Προιόν:
Τηλέφωνο *:
E-mail *:
Σχόλια:
Έλενχος anti spam,παρακαλώ κάντε την παρακάτω πράξη:


1K9         YAA      
  9    B      8   T56
TET   KAR   SIA      
  T    F      7   ANX
3JK         M1Q      

 

 

 

ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ Η ΓΗΡΑΝΣΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ

ΦΓς;Φ

 

Η γήρανση του δέρματος οφείλεται: Στην αδυναμία των ινοβλαστών να παράγουν επαρκείς ποσότητες και ποιότητες κολλαγόνου και ελαστίνης, δύο βασικών πρωτεϊνών που τροφοδοτούν τους ιστούς του δέρματος και στην ελάττωση του ρυθμού αναπαραγωγής των κυττάρων του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στα 20 μας χρόνια τα κύτταρα μας ανανεώνονται κάθε 14-25 μέρες, ενώ στα 50 μας κάθε 40 μέρες ή και 50 μέρες, στην περίπτωση των καπνιστών.

Επιγραμματικά μπορούμε να πούμε ότι ανεξάρτητα από τον τύπο του δέρματος μας ή την ηλικία μας, η υγεία και η καλή κατάσταση του δέρματος, των μαλλιών και των νυχιών μας είναι συνάρτηση των εξής τεσσάρων παραμέτρων:

1.  Του ισχυρού ανοσοποιητικού συστήματος του οργανισμού μας.

2.  Της διατροφής που είναι πλούσια σε βιταμίνες Α, Β2, Β6, Β12, και Ε, καθώς και σε ψευδάργυρο, μαγνήσιο, ασβέστιο, φωσφόρο, πυρίτιο, σελήνιο, θείο, και μαγγάνιο-ουσίες αντιοξειδωτικές που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες.

3.  Της καλής και συνεχούς ενυδάτωσης του εσωτερικά και εξωτερικά.

4. της επάρκειας σε πρωτείνες



ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΓΙΑ ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΣΗ

ΣΩΣΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

  • Αυξάνουμε την πρωτείνη. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι η έλλειψη της πρωτείνης οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην γήρανση και την κυτταρική φθορά. Επιλέγουμε πηγές πρωτείνης όπως πχ Ψάρια, Ξηροί καρποί, γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, άπαχο κοτόπουλο ή γαλοπούλα. Αποφεύγουμε το κόκκινο κρέας και φυσικά τα αλλαντικά και τα παράγωγα του κρέατος
  • Μειώνουμε την λήψη υδατανθράκων, επιλέγοντας κυρίως από την παρακάτω λίστα και αποφεύγοντας το άμυλο και την ζάχαρη èόσπρια(κυρίως  Φασόλια και  Φακές ,Βρώμη ,Μούσλι χωρίς ζάχαρη Μούρα , Κριθάρι,Ζυμαρικά ολικής άλεσης (περιορισμένα), Βραστές πατάτες( μόνο μια φορά την βδομάδα), πίτουρα και φύτρο δημητριακών
  • Τρώμε μεγάλες ποσότητες λαχανικών και ξινών κυρίως φρούτων.
  • Πίνουμε πολύ νερό, πράσινο τσάι και αντιοξειδωτικούς χυμούς
  • Δεν τρώμε αλάτι
  • Δεν καταναλώνουμε καφέ και αλκοόλ
  • Δεν καπνίζουμε
  • Χρησιμοποιούμε μόνο ελαιόλαδο, και δεν μαγειρεύουμε με λάδια και λίπη

 

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΑ

 

ΜΙΚΡΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΑ

ΠΙΕΙΤΕ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΣΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ Το τσάι συμβάλλει στην απώλεια βάρους και την αντιγήρανση. Αυτό οφείλεται στην υψηλή συγκέντρωση χημικών, τις πολυφαινόλες. Πίνε το μετά το πρωινό, το δεκατιανό, το μεσημεριανό και το βραδινό (αλλά τουλάχιστον 3 ώρες πριν κοιμηθείς). Το πράσινο έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την απορρόφηση του λίπους, ενώ ένα είδος μαύρου τσαγιού, το ούλονγκ (Οolong), ενισχύει το μεταβολισμό και έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε καφεΐνη. Τα φυτικά εκχυλίσματα –ιδιαίτερα το ρόιμπος (roibos), πλούσιο σε άλφα υδροξύ, φιλικό προς το δέρμα– επίσης ωφελούν. 

ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΓΙΑ ΣΝΑΚ Φυσικά, το ημιάπαχο (όχι το τελείως άπαχο), χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Τενεσί έδειξε ότι όσοι έτρωγαν 3 μερίδες γιαούρτι καθημερινά έχασαν 61% περισσότερο λίπος από εκείνους που δεν το συμπεριλάμβαναν στη διατροφή τους. Το ημιάπαχο παρέχει όλα τα οφέλη των γαλακτοκομικών χωρίς τα πρόσθετα λιπαρά ή θερμίδες, ενώ περιέχει περισσότερο ασβέστιο και πρωτεΐνες ανά μερίδα από άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα. 

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΖΑΧΑΡΗ- ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΓΛΥΚΑΝΤΙΚΑ

Πρόσεξε στην ετικέτα με τα συστατικά το υψηλής περιεκτικότητας σε φρουκτόζη σιρόπι αραβοσίτου, τη φρουκτόζη, τη γλυκόζη, τη λακτόζη, τη δεξτρόζη και το σιρόπι. Η ζάχαρη μπορεί να βρεθεί ακόμη και σε υποτιθέμενα υγιεινά σνακς, όπως οι ενεργειακές μπάρες και τα δημητριακά. Μπορεις άφοβα να καταναλώσεις στέβια

ΧΡΩΜΑΤΙΣΕ  ΤΟ  ΠΙΑΤΟ  ΣΟΥ Τα χρωματιστά φρούτα και λαχανικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ισχυρά αντιοξειδωτικά, που είναι βασικά για να δείχνεις νεότερη. Φρόντισε να τα συνδυάζεις, καθώς τα διαφορετικά χρώματα στα φρούτα και τα λαχανικά δείχνουν ότι περιέχουν και διαφορετικά αντιοξειδωτικά που ωφελούν το δέρμα. Οι πολύχρωμες τροφές προστατεύουν παρέχοντας φυσικά ένα βαθμό προστασίας στο δέρμα από τις βλαβερές ακτίνες UV – ειδικά αυτές που είναι κόκκινες ή πορτοκαλί. Οι σκούρες πράσινες και κίτρινες-πορτοκαλί τροφές είναι πλούσιες σε βιταμίνη Α και βελτιώνουν την όψη και την υφή του δέρματος, ενώ τα εσπεριδοειδή, πλούσια σε βιταμίνη C, αυξάνουν το κολλαγόνο του δέρματος, κάνοντάς το πιο σφιχτό. 

ΚΡΑΤΑ ΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΣΟΥ Μέχρι και το 1/3 του πρέπει να περιέχει τροφές ζωικής προέλευσης (δηλαδή πρωτεΐνες, όπως κοτόπουλο, ψάρι, αβγό). Τα υπόλοιπα 2/3 πρέπει να αποτελούνται από δύο ή περισσότερα διαφορετικά λαχανικά ή λαχανικά και σιτηρά ολικής αλέσεως (φακές, καστανό ρύζι, φασόλια, ζυμαρικά ολικής αλέσεως). 

Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα μπορείτε να καθιερώσετε κύκλους καθαρισμού από βαρειά μέταλλα( έναν ολόκληρο κύκλο ανά εξάμηνο) και τακτικές αλκαλοποιήσεις του αίματος(προτείνουμε το ΑΛΚΑΛΑ-Ν)

ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

  • ΚΟΛΛΑΓΟΝΟ ΤΥΠΟΥ 1 &3
  • ΥΑΛΟΥΡΟΝΙΚΟ ΟΞΥ
  • ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ
  • ΕΝΖΥΜΑ
  • ΒΑΣΙΚΑ ΛΙΠΑΡΑ ΟΞΕΑ
  • ΠΡΩΤΕΙΝΗ ΑΠΟ ΟΡΟ ΓΑΛΑΚΤΟΣ
  • ΒΙΤΑΜΙΝΗ C KAI D  
  • BITAMINH A

 

 ΣΔς

 

Share

Σχετικά Video

Share

Gallery Φωτογραφιών

Share

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

contact-us1

viogenesis 178x228

biofos 178x228

TWITTER

DFqdf

geniki

TRANSLATOR

Newsletter